Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ковбасюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Ковбасюк А. М. 
Педагогічна діяльність співаків другої половини ХХ ст. в контексті розвитку Львівської вокальної школи [Електронний ресурс] / А. М. Ковбасюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(1). - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ковбасюк А. 
Громадянський поступ в Україні в історичній перспективі: ціннісний аспект [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 74. - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_74_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 77.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ковбасюк А. 
Фонетика мови та її вплив на спів [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Вісник Львівського університету. Серія : Мистецтвознавство. - 2012. - Вип. 11. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mistec_2012_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жигаль З. 
Ментальні основи української співучості [Електронний ресурс] / З. Жигаль, А. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рудницький О. П. 
Демографія штучно викликаної людської катастрофи: масовий голод 1932–1933 рр. в Україні [Електронний ресурс] / О. П. Рудницький, Н. М. Левчук, О. Воловина, П. Є. Шевчук, А. Б. Ковбасюк // Демографія та соціальна економіка. - 2015. - № 2. - С. 11-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2015_2_3
Уперше проведено оцінку демографічних наслідків Голодомору окремо для міського й сільського населення України, яка доводить, що не лише сільські, а й міські жителі зазнали відчутних втрат. Загальні демографічні втрати України внаслідок голоду 1932 - 1934 рр. становлять 4,5 млн, у тому числі 3,9 млн через надсмертність і 0,6 млн втрачених народжень. Надлишок смертей у сільській місцевості еквівалентний 16,5 % від загальної чисельності сільського населення у 1933 р.; у міських поселеннях цей показник становить 4 %. Майже 90 % прямих втрат внаслідок голоду припадає на 1933 рік, зокрема на перше півріччя цього року. Якщо у 1933 р. втрати внаслідок надсмертності серед сільського населення більш ніж у п'ять разів перевищували такі серед міського населення, то показники 1934 р. є більш подібними. Показано, що виявлені відмінності у рівні, динаміці та віковій структурі втрат внаслідок голоду у містах та селах України є наслідком впливу багатьох політичних і соціально-економічних факторів.Вперше проведено оцінку демографічних наслідків Голодомору окремо для міського й сільського населення України, яка доводить, що не лише сільські, а й міські жителі зазнали відчутних втрат. Загальні демографічні втрати України внаслідок голоду 1932 - 1934 рр. становлять 4,5 млн, у тому числі 3,9 млн через надсмертність і 0,6 млн втрачених народжень. Надлишок смертей у сільській місцевості еквівалентний 16,5 % від загальної чисельності сільського населення у 1933 р.; у міських поселеннях цей показник становить 4 %. Майже 90 % прямих втрат внаслідок голоду припадає на 1933 рік, зокрема на перше півріччя цього року. Якщо у 1933 р. втрати внаслідок надсмертності серед сільського населення більш ніж у 5 разів перевищували такі серед міського населення, то показники 1934 р. є більш подібними. Показано, що виявлені відмінності у рівні, динаміці та віковій структурі втрат внаслідок голоду у містах та селах України є результатом впливу багатьох політичних і соціально-економічних факторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.154 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ковбасюк А. 
Вплив вокально-хорового виконавства на формування традицій та індивідуального стилю співака [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_33
Розглянуто фонетико-інтонаційний аспект мовної інтонації та її реалізацію у вокально-хоровому виконанні. Подано огляд літератури стосовно "мовного аспекту" вокального виконавства підтверджує, що вокальний твір, написаний у фонетичній системі конкретної мови, природно включає в себе елементи цієї системи: систему фонем, інтонації та закони, за якими ця система функціонує.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.078 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Рудницький О. П. 
Демографія штучно викликаної людської катастрофи: масовий голод 1932–1933 рр. в Україні [Електронний ресурс] / О. П. Рудницький, Н. М. Левчук, О. Воловина, П. Є. Шевчук, А. Б. Ковбасюк // Демографія та соціальна економіка. - 2015. - № 3. - С. 43-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2015_3_5
Уперше проведено оцінку демографічних наслідків Голодомору окремо для міського й сільського населення України, яка доводить, що не лише сільські, а й міські жителі зазнали відчутних втрат. Загальні демографічні втрати України внаслідок голоду 1932 - 1934 рр. становлять 4,5 млн, у тому числі 3,9 млн через надсмертність і 0,6 млн втрачених народжень. Надлишок смертей у сільській місцевості еквівалентний 16,5 % від загальної чисельності сільського населення у 1933 р.; у міських поселеннях цей показник становить 4 %. Майже 90 % прямих втрат внаслідок голоду припадає на 1933 рік, зокрема на перше півріччя цього року. Якщо у 1933 р. втрати внаслідок надсмертності серед сільського населення більш ніж у п'ять разів перевищували такі серед міського населення, то показники 1934 р. є більш подібними. Показано, що виявлені відмінності у рівні, динаміці та віковій структурі втрат внаслідок голоду у містах та селах України є наслідком впливу багатьох політичних і соціально-економічних факторів.Вперше проведено оцінку демографічних наслідків Голодомору окремо для міського й сільського населення України, яка доводить, що не лише сільські, а й міські жителі зазнали відчутних втрат. Загальні демографічні втрати України внаслідок голоду 1932 - 1934 рр. становлять 4,5 млн, у тому числі 3,9 млн через надсмертність і 0,6 млн втрачених народжень. Надлишок смертей у сільській місцевості еквівалентний 16,5 % від загальної чисельності сільського населення у 1933 р.; у міських поселеннях цей показник становить 4 %. Майже 90 % прямих втрат внаслідок голоду припадає на 1933 рік, зокрема на перше півріччя цього року. Якщо у 1933 р. втрати внаслідок надсмертності серед сільського населення більш ніж у 5 разів перевищували такі серед міського населення, то показники 1934 р. є більш подібними. Показано, що виявлені відмінності у рівні, динаміці та віковій структурі втрат внаслідок голоду у містах та селах України є результатом впливу багатьох політичних і соціально-економічних факторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ковбасюк А. 
Еволюція ціннісних основ становлення громадянського суспільства від Античності до епохи Нового часу: історичний контекст [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2013. - Вип. 665-666. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2013_665-666_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ковбасюк А. 
Спадкоємність пісенно-фольклорної традиції в музичному житті Львова кінця ХІХ – ХХ століть [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ковбасюк А. М. 
Український пісенно-фольклорний вимір професійних традицій в музичному житті Львова кінця ХІХ–ХХ століть [Електронний ресурс] / А. М. Ковбасюк // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2018. - Вип. 7. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2018_7_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ковбасюк А. 
Особливості інтерпретацій українського пісенного фольклору представниками Львівської вокальної школи другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.135 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ковбасюк А. О. 
Формування європейського громадянського суспільства як носія європейських цінностей [Електронний ресурс] / А. О. Ковбасюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Питання політології. - 2014. - № 1091, вип. 25. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPPO_2014_1091_25_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Теодорович С. О. 
Розвиток емоційного інтелекту в педагогічній роботі хорового диригента [Електронний ресурс] / С. О. Теодорович, А. М. Ковбасюк // Молодий вчений. - 2020. - № 7(1). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_7(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.961 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ковбасюк А. 
Львівська вокальна школа та педагогічна діяльність її представників другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / А. Ковбасюк, М. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_35
Охарактеризовано поняття «вокальна школа» як певний мистецький напрямок в розвитку музичної культури суспільства. Висвітлено особливості трактування «школи» в педагогічному та художньо-стилістичному аспекті вокальної творчості. Наголошено на взаємопов’язаності теоретичної та емпіричної бази педагогічної діяльності педагога вокальної майстерності. Досліджено особливості формування виконавської майстерності та вокальної техніки педагогів-співаків Львівщини. Розглянуто педагогічні прийоми та методики викладачів співу львівської вокальної школи. Відзначено, що у вокальній методиці відсутні єдині підходи до формування особистості співака та його виконавської техніки. Сформовано погляд на вокальне мистецтво як на спосіб самовираження та усвідомлення і творчу інтерпретацію авторського тексту. Виявлено спільні риси педагогічної діяльності представників львівської вокальної школи.Охарактеризовано понятие «вокальная школа» как определенное художественное направление в развитии музыкальной культуры общества. Освещены особенности трактовки «школы» в педагогическом и художественно-стилистическом аспекте вокального творчества. Отмечена взаимосвязанность теоретической и эмпирической базы педагогической деятельности педагога вокального мастерства. Исследованы особенности формирования исполнительского мастерства и вокальной техники педагогов-певцов Львовщины. Рассмотрены педагогические приемы и методики преподавателей пения львовской вокальной школы. Отмечено, что в вокальной методике отсутствуют единые подходы к формированию личности певца и его исполнительской техники. Сформирован взгляд на вокальное искусство как на способ самовыражения и осознания и на творческую интерпретацию авторского текста. Выявлены общие черты педагогической деятельности представителей львовской вокальной школы.Сharacterized is the concept of "vocal school" as a specific art direction in the development of musical culture. Elucidated are the peculiarities of the interpretation of "school" in the pedagogical and artistic and stylistic aspect of vocal work. Noted is the interconnection of theoretical and empirical bases of teacher teaching vocal skills. Investigated are the features of the formation of performance skills and vocal technique teacher singers Lviv. Considered are the pedagogical techniques and methods of teachers of singing vocal school of Lviv. It is noted that in vocal technique no single approach to the formation of the personality of the singer and his performance techniques. Formed is the view of the vocal art as a way of self-expression and understanding and creative interpretation of the author's text. Revealed are the similarities educational activities of representatives of Lviv vocal school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.655 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Ковбасюк А. М. 
Пісенний фольклор в контексті формування музичних професійних традицій Львова кінця ХІХ–ХХ століть [Електронний ресурс] / А. М. Ковбасюк // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 654.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського